четвъртък, 26 април 2012 г.

Да се запознаем


Здравей, посетителю! Добре си дошъл! Сега оглеждаш. Чудиш се дали си струва да се задържаш тук. Ще ти кажа: струва си. Този блог е все още блогче. Но той ще порасне. Ще расте бързо. И при всяко влизане ще те изненадва. Ще ти бъде интересно, обещавам.
Има и друго. Не се смей, но аз ще стана сериозна писателка. Да бе, наистина! Надуто ли ти звучи? Е, приеми, че е самоиронично ;) А сега повярвай за момент, че нищо не пречи това наистина да се случи. И после само си представи как ще можеш да казваш: кой, Нели Цветкова ли? Ами да, познавам я, разбира се! Много преди вас. Още когато имаше само един блог в нета и едва-що започваше. Оттогава я познавам. Тогава я подкрепях. Видях как расте. А не като някои други, които сега си мислят, че са направили кой знае какво.
Нали разбираш, читателю, че това е уникална покана? Да се присъедини към готовото всеки може. А ти ще си тук от самото начало. Само повярвай! Ела в моята приказка и аз ти обещавам минути на удоволствие в моя блог.
Ето каква съм сега, в момента на нашето запознанство: по сегашното законодателство имам още 20 години до пенсия. Това, разбира се, не означава, че съм първа младост, просто законите са такива, знаеш. Омъжена, с дъщеря на гимназиална възраст. Работя на място, където имах възможност да видя най-грозните страни на живота, както и някои от най-красивите. И да ги почувствам със сърцето си. Обичам книгите. Направо ги обожавам, потъвам, губя се в тях. Обичам да играя с думите. И го мога. И ще го правя. За теб, читателю.
Само не си мисли, че ще те занимавам единствено с литература и с моето гениално творчество. Нищо подобно. Като всеки начинаещ блогър аз съм убедена, че имам да кажа на света някъде около 10000 неща и просто няма как да мирясам, докато те не станат достояние на всички, които ще имат късмета да влязат тук. И съвети да давам ме бива. А ако знаеш как готвя! Е, още не е измислено как да се качват в интернет кулинарни шедьоври, но мога да ги разказвам вкусно. Сигурно и още неща мога, но... ти пък да не искаш да издам всичко от самото начало?
Хайде, настанявай се на първия ред, докато има свободни места. Вземай си кафето и да почваме!

Нели Цветкова


Няма коментари:

Публикуване на коментар